23 Ιουνίου 2008

Φέρτε μου τον Clouseau!

Ειλικρινά, μερικές φορές αδυνατώ να κατανοήσω τον κ. Βενιζέλο. Χωρίς αμφιβολία, ο άνθρωπος είναι ευφυής και ευφραδής, όμως υπάρχουν περιπτώσεις που μου δίνει την εντύπωση ότι θυσιάζει αυτά τα χαρακτηριστικά του, προκειμένου να ικανοποιήσει τις εμμονές του ή να προβάλλει τη διαφορετικότητά του από τον Γ. Παπανδρέου, με αποτέλεσμα, στα δικά μου μάτια, να πατάει "μπανανόφλουδες".

Διότι, τι άλλο εκτός από "μπανανόφλουδα" είναι η πρότασή του, το ΠΑΣΟΚ να δημιουργήσει τη δική του "εξεταστική επίτροπή" για την υπόθεση της Siemens; Δηλαδή, τι θα κάνει; Θα συστήσει ομάδα εσωτερικών υποθέσεων; Θα φέρει ορκωτούς λογιστές; Θα φτιάξει το πασοκικό ΣΔΟΕ; Θα φέρει τον επιθεωρητή Clouseau; Και, τι προτίθεται να κάνει με τα αποτελέσματα της "εξεταστικής" αυτής;

Θα διαπομπεύσει δημοσίως όσους έχουν βρεθεί να τά'χουν πάρει; Θα κολλήσει τις φωτογραφίες τους στο δρόμο, να τους οικτήρουν οι πολίτες; Θα τους τιμωρεί με διαγραφή και μαστίγωμα; Αγαπητέ κ.Βενιζέλο μου, ειλικρινά σας το λέω, δεν σας πιάνω. Και, πολύ φοβάμαι, δεν σας πιάνει και κανένας άλλος εντός ή εκτός κόμματός σας.

Κατά την άποψή μου, η υπόθεση Siemens είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για το ΠΑΣΟΚ να καθαρίσει με το παρελθόν του, να προχωρήσει μπροστά και να υποχρεώσει την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει τη θέση της σχετικά με το θέμα της διαφθοράς: όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και, εμένα τουλάχιστον, μου μυρίζουν ιδέες συγκάλυψης...

3 σχόλια:

marayia είπε...

@Klyst μαλλον σωστά σου μυρισε ¨-) βρωμάει η ιστορία..
θα πρεπει να βρουν κάτι άλλο πιο πρωτοτυπο ..

ανεστης είπε...

Για να λέμε τη μαύρη αλήθεια, το ΠΑΣΟΚ έχει το δικαίωμα να το κάνει όταν ο ένας λέει "τα έδωσα στο κόμμα" και ο άλλος λέει "εγώ δε βλέπω τίποτα στα βιβλία". Φυσικά σε ότι αφορά τα εσωκομματικά.

marayia είπε...

@ανεστης πως να τα δει στα βιβλία αφού τα βάζανε στην απομέσα προφανώς? :-)