10 Απριλίου 2008

Συμμετέχω…

Ανταποκρινόμενος στην ευγενική πρόσκληση της Λιακάδας, συμμετέχω στο blogοπαίχνιδο που άρχισε η ίδια. Επίσης, προσκαλώ, αν επιθυμούν, φυσικά, να συμμετάσχουν, τον Δείμο, τον About Concept, τη Μάχη της Στρούγκας και την Esp0ir.

-Γιατί κλαις;
Γιατί έχω συναισθήματα.

-Γιατί δεν κλαις;

Γιατί είμαι khlysty

-Πού είναι ο βάλτος;
Εδώ που βρίσκομαι τωρΜΠΛΟΥΜΠ-ΓΚΛΟΥΜΠ-ΓΚΛΙΠ!

-Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
Ο Κάφκα.

-Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
Εκεί που κοιτώ.

-Περιφρονείς κάτι;
Την λαμπερή ανυπαρξία.

-Θα ερωτευόσουν για πάντα;
Όχι.

-Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
Γιατί κάποιοι τα αγοράζουν.

-Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
Ουχί…

-Do you remember revolution?
Κάθε μέρα, μόλις ξυπνήσω.

-Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;
Το ωροσκόπιό μου δεν μου επιβάλλει τίποτα.

-Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ’ τον πάγο;
Ουχί, επίσης.

-Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
Είμαι επαγγελματίας παρατηρητής

-Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ’ το νόμο;
Μμμμμμμναι…

-Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ’ την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
Τό’χω κάνει και με τον παραπάνω κίνδυνο να επικρέμεται της κεφαλής μου.

-Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;
«Παίζει» η πρώτη έκδοση του «Messiah» των Godflesh;

-Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ’ αστέρια;
Μάλλον μαύρες τρύπες θα έβλεπα σε αυτά τα δόντια…

-Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Η αυτοκτονία είναι μια πολύ σοβαρή και σημαντική πράξη για να τη χαραμίσω στη θλίψη.

5 σχόλια:

η μάχη της Στρούγκας είπε...

i think i'll pass

xeimwniatikhliakada είπε...

Δεν το άρχισα εγώ Khlyst! Στο blog της Dariapavlona το εντόπισα μ άρεσε και είπα να παίξω..εε και κάλεσα και κάποιους που διαβάζω..έτσι για να σας μά8ω
Ευχαριστώ που έπαιξες..
αλή8εια τι σημαίνει Κhlysty?

η μάχη της Στρούγκας είπε...

asxeto alla twra to diabasa!
exases tous tool gia to katarameno debate??? god damn it man! aisxos!

esp0ir είπε...

[Απαντήσεις εδώ. Μπλογκοπαίχνιδ'-αντί.]

-Γιατί κλαις;
Κάθαρση.

-Γιατί δεν κλαις;
Επαγγελματισμός.

-Πού είναι ο βάλτος;
Στο οικονομικό μας σύστημα. Και συμπαρασύρει το αξιακό.

-Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
(Σ)το μυαλό μας.

-Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
Εκεί που δεν έχω έλεγχο: στις συνάψεις που κάνουν τα νευρικά μου κύτταρα την ώρα που βρίσκομαι οριζοντίως με τα μάτια κλειστά.

-Περιφρονείς κάτι;
Την έλλειψη (αυτό)σεβασμού.

-Θα ερωτευόσουν για πάντα;
ΚΑΘΕ φορά ερωτεύομαι για πάντα!

-Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
Από φιλοδοξία.

-Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
Η απάντηση ισχύει ακόμα κι αν αφαιρεθούν.

-Do you remember revolution?
1789! Allons enfants de la Patrie, le jour de gloire est arrivé !

-Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;
Το ποιο;

-Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ’ τον πάγο;


-Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
Έχω ακόμα υποχρεώσεις.
(Γαμώτο! Ούτε να πεθάνω με την ησυχία μου δε μπορώ!)

-Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ’ το νόμο;
Θα ήταν πατίνι ο παππούς μου αν είχε ρόδες;

-Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ’ την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
Αδιάφορη. Διάλεξε ένα δρόμο στη Μπογκοτά να κάνουμε παιχνίδι!

-Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;
Τα αφεντικά του.

-Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ’ αστέρια;
Σας παρακαλώ πολύ! Εγώ είμαι κυρία! Τι θα πει ο Ζαμπούνης;

-Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Έεεχχχεεεειιιι πππποοοολλλλύυυυ έεεεκκκκοοοο εεεεδδδώωωω κκκκάαααττττωωωω!

Khlysty είπε...

@Λιακάδα
Δες αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/Khlysts

@Στρούγκα
Με νοιώθεις... Αλλά τους Spiritualized δεν τους χάνω με τίποτα! Και αυτή την ώρα ακούω Oxbow...