5 Φεβρουαρίου 2008

Αει σιχτίρ, πια!!!


Υπό νορμάλ συνθήκες, θα διασκέδαζα αφάνταστα με το ξεβράκωμα των μπάτσων, μετά τα επεισόδια του Σαββάτου, όταν με τη συμπεριφορά τους επιβεβαίωσαν τα 2/3 του γνωστού συνθήματος: "μπάτσοι, TV, νεοναζί/όλα τα καθάρματα δουλεύουνε μαζί". Επίσης, θα καταδιασκέδαζα με την απέραντη ανοησία που επέδειξαν οι Χρυσαυγήτες, οι οποίοι είχαν τόση όρεξη να πλακωθούν με τα φρικιά και "να πάρουν το αίμα τους πίσω", που δεν τήρησαν ούτε τα προσχήματα και έδερναν μαζί με τα ΜΑΤ. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την απέραντη αμηχανία που δείχνει η "συντεταγμένη Πολιτεία" (ΧΑ!) για το νέο χαμό θα έπρεπε να μου προκαλούν βαθύτατη θυμηδία.

ΟΜΩΣ...

Όμως, δεν εκχωρώ σε κανένα κερατά το δικαίωμα να μου απαγορεύει με τη συμπεριφορά του να κινούμαι με -τουλάχιστον στοιχειώδη- ασφάλεια μέσα στην πόλη μου. Ούτε στους μπάτσους, ούτε σε κάποιο Νεάντερταλ, είτε "ακροαριστερό", είτε "ακροδεξιό", ούτως ή άλλως, όλοι θλιβερά χουλιγκάνια είναι. Επίσης, απαγορεύω -και είναι συνταγματικό μου δικαίωμα- η ασφάλειά μου, η ασφάλεια των δικών μου, η ασφάλεια οιουδήποτε πολίτη να διακυβεύεται, επειδή κάποιοι που είναι επιφορτισμένοι και ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ για να κάνουν αυτό το πράγμα, παίζουν χυδαία και εμφανή "παιχνιδάκια", εν ονόματι δεν ξέρω κι εγώ ποιων σκοπιμοτήτων.

Και επειδή μπορεί να παρεξηγηθούν αυτά που γράφω, τονίζω ότι μέσα σε αυτό τον οχετό συμπεριλαμβάνω και τα φρικιά, τα οποία ανάθεμα κι αν καταλαβαίνω τι επιδιώκουν. Εκτός κι αν δεν υπάρχουν και είναι απλώς παρακρατικοί, οι οποίοι εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία διασάλευσης της τάξης για ίδιους ή αλλότριους σκοπούς. Αν, πάντως, δεν ισχύει σε πλήρη έκταση αυτό το σενάριο, τότε τα φρικιά μια χαρά τα έχουν καταφέρει: την επόμενη φορά, μαζί με τους Χρυσαυγήτες, θα τα δέρνουν και άσχετοι που έχουν φτάσει στο αμήν με την τυφλή τους και άνευ ουσίας βία. Άσε που εξέθεσαν και σοβαρούς ανθρώπους, οι οποίοι προσπαθούσαν με πολιτικά επιχειρήματα και αντιταχθούν στην εκδήλωση των Χρυσαυγητών.

Κατά τα λοιπά, έχω σιχαθεί αυτές τις ηλίθιες ιστορίες. Μπορούν να φύγουν όλοι αυτοί οι τύποι (μπάτσοι, φρικιά, νεοναζί) και να πάνε στην έρημο Γκόμπι, να σκοτωθούν με την ησυχία τους; Πιστέψτε με, δε θα λείψουν σε κανέναν.

(η φωτο είναι από το in.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: